امکانات نرم افزار طلا و جواهر، ارز و سکه زرنگار؛

مخاطبین بنکدار، خرده فروش طلا و جواهر (جعبه دار،ویترین دار)، کیفی، کارگاه ، آبشده فروش، سکه فروش و …

چرا نرم افزار حسابداری طلا زرنگار؟
person

کاربری آسان

کار کردن با نرم افزار زرنگار خیلی ساده است و نیاز به دانش حسابداری و کامپیوتر نداره ، همینقدر که بتونید نرم افزار رو اجرا کنید کافیه.

computer

قالب یکسان صفحات

وقتی کارایی یک صفحه رو یاد گرفتید یعنی کل نرم افزار رو یاد گرفتید و دیگه نگرانی بابت کار با نرم افزار ندارید، با این حال تیم پشتیبانی همیشه همراه شماست.

edit_note

آموزش های رایگان نرم افزار

آموزش های نرم افزار به صورت متن و ویدئو روی سایت قرار داده شده ولی من به شما قول میدم حتی یکبار نیاز به دیدن آموزش ها پیدا نمیکنید.

payments

قیمت نرم افزار زرنگار

قیمت نرم افزار زرنگار نسبت به امکاناتش خیلی پائینه و این به معنای نقص نرم افزار، وجود باگ یا خطا در نرم افزار و یا قفل بودن برخی امکانات نرم افزار نیست، ما نرم افزار رو به شرط بهتون میدیم و تمامی امکاناتی که در ادامه توضیح میدیم براتون فعاله. قیمت نرم افزار طلاو جواهر زرنگار پایینه چون نرم افزار طبق اصول حسابداری و زرگری و مطابق کارهای روزمره مغازه پیاده سازی شده و کاربران به راحتی باهاش ارتباط برقرار میکنن پس نیاز به پشتیبانی چندانی نداره که باعث کاهش هزینه تمام شده برنامه شده و شما میتونید با قیمت خیلی مناسب نرم افزار رو تهیه و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

همیشه یادتون باشه موفق ترین نرم افزارها ، بهترین پشتیبانی ها رو دارن. اگر بهترین نرم افزار رو در اختیار داشته باشی ولی پشتیبانی نداشته باشه نرم افزار عملا بدون استفاده باقی می مونه ، چون این پشتیبان ها هستن که میتونن بهترین راه حل برای رفع نیازهای شما را ارائه بدن تا با زدن سندهای کمتری نتیجه بهتری بگیرید و داخل یک عالمه سند گیج نشید .تیم پشتیبانی زرنگار هیچ وقت تنهاتون نمیذاره و همیشه با صبر و حوصله پاسخگوی شماست. نرم افزار طلا و جواهر زرنگار آخر سال بخاطر عدم پرداخت پشتیبانی متوقف نمیشه و شما حتی بدون پرداخت مبلغ پشتیبانی میتونید از آخرین آپدیت های نرم افزار استفاده کنید و گرو کشی نمیکنیم که پول بده تا آپدیت بدم.

یه توصیه دوستانه دارم براتون، از نرم افزار هایی که استفاده از آپدیت رو منوط به پرداخت مبلغ پشتیبانی میکنند استفاده نکنید ، چون شما الان شاید با این تفکر که من نمیخوام برنامه رو آپدیت کنم پس پول پشتیبانی برام مهم نیست خریداری کنید ، ولی بعضی از نیازها در طول زمان بوجود میان و در صورتی که هزینه پشتیبانی رو پرداخت نکنید بخشی از کار مغازه رو نمیتونید انجام بدید و کم کم چون نرم افزار همه نیاز های شما رو برطرف نمیکنه یا مجبور میشید کنارش بذارید یا بخاطر هزینه زیادی که قبلا بابت نرم افزار پرداخت کردید علی رغم میل باطنی مجبور به پرداخت هزینه پشتیبانی شوید.

نرم افزار حسابداری طلا زرنگار
امکانات نرم افزار طلا و جواهر زرنگار
معرفی حساب نا محدود در زرنگار

امکان معرفی نامحدود حساب ها

حساب های گوناگون اعم از: طلای ساخته، جواهرات ، سکه، پارسیان، سنگ، ارز ، اشخاص ، بانک ها، هزینه ها با قابلیت دسته بندی و گروه بندی در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار به صورت نامحدود و به سادگی قابل تعریف می باشند. از این رو تمامی اطلاعات به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می گیرد و دیگر نیازی به صرف زمان برای دسترسی به این داده ها در میان توده ای از حساب های دفتری ندارید.  امکان ثبت اطلاعات حساب مانند تخصیص عکس از طریق وب کم و یا انتخاب از سیستم  ،کد ، نام حساب ، شرح حساب ، وزن مبنا ، شماره حساب کارت و شبا ، نام سازنده ، متعلقات طلای ساخته.

صدور فاکتور خرید و فروش در زرنگار

صدور انواع فاکتورها

فاکتورهای خرید و فروش، دریافت و پرداخت، مرجوعی از خرید و مرجوعی از فروش (طلا ساخته ، جواهرات ، آبشده ، آبشده شرطی ، سکه ، پارسیان ، متفرقه ، ارز ، سنگ) خود را به صورت پولی ،  وزنی و  یا کاغذی (بدون تحویل طلا) با مظنه دلخواه به هر صورت که معامله انجام شده باشد ثبت نمایید همچنین دریافت و پرداخت وجه نقد ، وجه بانک ، چک ، تبدیل طلا به پول ، پول به طلا ، طلب و بدهی بابت ، تخفیف را در همان سند ثبت نمایید و  میتوانید فاکتور را صادر و چاپ کنید. امکان ثبت سریع و راحت حواله جات (آبشده ، پول ، سکه ، ارز) ، ثبت هزینه ها ، درآمد ها ، متفرقه جهت ذوب و تعیین کسری و …

کنترل حساب ها با تلفن همراه

با توجه به نقش و اهمیت تلفن های همراه، گروه برنامه نویسی زرنگار امکان بررسی فاکتورها، کنترل هزینه و درآمدها، دسترسی سریع به حساب ها و گزارش گیری های متنوع  را از طریق اپلیکیشن زرنگار با بالاترین استاندارد تحت سیستم عامل اندروید فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی گزارشی هایی از خرید و فروش، چک ها، هزینه ها و موجودی های خود در هر کجا که هستید تهیه کنید و تصمیم درست را اخذ نمایید، همچنین می توانید از مانده و گردش حساب های مشتریانتان به آسانی مطلع شوید.

قابلیت اتصال نرم افزار زرنگار به بارکدخوان

قابلیت اتصال به پرینتر ، لیبل پرینتر و بارکدخوان

 نرم افزار طلافروشی زرنگار قابلیت اتصال به انواع بارکد خوان ها و سازگار با تمام پرینترها را دارد . ایجاد یک سیستم یک پارچه و منظم برای کنترل ورودی و خروجی ها از علل اصلی رواج این افزونه در بسیاری از طلا فروشی ها می باشد. شما با این افزونه به راحتی و بدون هیج خطایی عملیات خرید و فروش، موجودی گیری و مغایرت گیری را ساده و  سریعتر انجام میدهید . با استفاده از این گزینه میتوانید اتیک با نام برند یا فروشگاه خود روی محصولات بزنید . اطلاعات قابل چاپ برای اتیکت (نام و کد طلا ،وزن، اجرت، اجرت درصد ،نام برند یا فروشگاه ، لوگو و … ) می باشد و امکان طراحی و چاپ بارکد های مختلف را برای کاربران فراهم کرده ایم تا طرح خاص خود را طراحی کنند .

امکان ایجاد صندوق ارزی_عملیات صرافی

امکان ایجاد صندوق ارزی_عملیات صرافی

نرم افزار حسابداری طلا فروشی زرنگار به شما  امکان میدهد تمامی عملیات صرافی را انجام دهید معرفی ارزهای مختلف (مانند دلار، یورو،درهم و…) ،  فاکتور خرید و فروش ، دریافت و پرداخت به صورت پولی یا کاغذی (بدون تحویل ارز) با مظنه دلخواه به هر صورت که معامله انجام شده باشد را ثبت نمایید و میتوانید حواله های ارزی خود را به صورت تعدادی انجام دهید در نتیجه گزارش گیری دقیق میزان موجودی ارزها ، صورت حساب اشخاص و لیست اشخاص بدهکار ، بستانکار به صورت تعداد ارز امکانپذیر است .

قابلیت ارسال پیامک

 افزونه پیامک رسان نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار به شما این امکان را می دهد تا ارتباط خود را با مشتریانتان حفظ کنید و کسب و کار خود را رونق دهید. از این رو شما قادر به ارسال پیامک های تبریک برای مناسبت های مختلف مانند تولد، اعیاد، مانده حساب، تشکر از خرید، یاداوری پرداخت قسط ، یادآوری سررسید چک و… برای مخاطبانتان در نرم افزار طلافروشی زرنگار هستید. پنلی که به شما اختصاص داده میشود پنل خدماتی است و ارسال پیامک بدون هیچ محدودیت مانند پیامک بانک ارسال میشود حتی اگر مخاطب شما پیام های تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده باشد ، پیگیری وضعیت پیام، هزنیه ارسال بسیار مناسب.

متفرقه جهت ذوب_ کسری ذوب

متفرقه جهت ذوب_ کسری ذوب

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی از تمامی مراحل ذوب، روند موجودی و کسری طلای جهت ذوب خود مطلع باشید. همچنین قادر به ثبت انگ آبشده، متفرقه جهت ذوب، آزمایشگاه عیار، وزن کسری ذوب، جواب عیار برای این شماره انگ، تعدیل سند در صورت خرج شدن قبل از جواب ری و بررسی یک شماره انگ از بدو ورود تا اتمام موجودی این انگ آبشده در نرم افزار طلافروشی زرنگار  هستید.

امکان درج تمامی هزینه ها در نرم افزار

امکان درج تمامی هزینه ها در نرم افزار

قابلیت تعریف نامحدود هزینه ها و گروه هزینه ها و شناسایی و ثبت  هزینه های عمومی (آب، برق، شارژ مغازه، ری گیری و …) هزینه های تعمیرات، حقوق ها، اجاره مغازه، هزینه کرایه پول و کرایه طلا  ، کسری طلا ، سوخت حساب مشتریان و سوخت موجودی طلا (اختلاف ترازو ، مفقودی طلا ) و تهیه گزارشات کلی و جزئی هزنیه ها و کسری ها  از دیگر امکاناتیست که نرم افزار حسابداری طلا فروشی زرنگار در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعریف وام بانکی و باز پرداخت وام

تعریف وام بانکی و باز پرداخت وام

در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار امکان معرفی وام بانکی و تخصیص مانده وام بانکی و امکان بازپرداخت اقساط و تعریف جریمه دیرکرد برای هر طرف حساب قرار داده شده است. همچنین میتوانید به گزارش های از میزان بدهی وام بانکی و میزان باز پرداخت هر وام دسترسی داشته باشید. امکان چاپ دفترچه اقساط و رسید قسط از دیگر قابلیت های که نرم افزار طلافروشی زرنگار در اختیار شما قرار می دهد . گزارش مانده وام بانکی و گزارش گردش اقساط و باز پرداخت آن.

گزارشات جامع و متنوع

 نرم افزار طلا فروشی زرنگار حدود ۹۰ گزارش کاربردی جهت بهبود در تصمیم گیری ، ارتقاء میزان فروش و جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی در اختیار کاربران خود قرار می دهد .
همچنین تنها نرم افزاری طلا فروشی که می تواند صورتحساب شخص را به صورت ریالی ، وزن ۷۵۰ ، تعداد سکه و تعداد ارز در قالب یک گزارش جامع به شما نشان دهد .
برخی از گزارشات نرم افزار زرگری زرنگار :اشخاص ، دفاتر مالی ، طلا ، سکه ، ارز ، نقد و بانک ، مالیاتی ، خرید ، فروش ، بیلان ، سود و زیان ، هزینه ها ، چک ها ، کسری طلا ، درآمد تعمیرات ، نمودار ها ، ارشیو قیمت طلا و سکه ، عملیات روزانه ، سریع خرید و فروش و …
گزارش صورت حساب اشخاص و لیست اشخاص بدهکار و بستانکار به صورت ریالی ، وزنی ، سکه تعدادی ، دلاری و درهمی .
گزارش موجودی و گردش طلا (طلای ساخته ، جواهرات ، آبشده ، آبشده شرطی ، متفرقه ، سکه ، پارسیان ) سنگ ، ارز ، کالاها ، بانک ها ، صندوق  در بازده زمانی مورد نظر .

گزارش لحظه ای و سریع میزان خرید و فروش روزانه به صورت وزنی و ریالی (آبشده ، سکه ، متفرقه ، طلای ساخته) جهت بالانس میزان خرید و فروش در روز و تعیین سود یا زیان.
گزارش عملکرد کلی خرید و فروش پولی شده با مظنه میانگین و محاسبه دقیق سود و زیان با تعیین مظنه روز .
گزارش میانگین خرید و فروش به صورت وزنی و ریالی در بازده هفتگی ، ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه .
گزارش دقیق سود و زیان طلای ساخته ، جواهرات (درصد سود و اجرت) سکه و پارسیان ، سنگ ، ارز (کارمزد) آبشده (براساس مظنه های خرید فروش ) تهیه گزارش دقیق سود و زیان بر اساس عرف بازار زرگری که تمام حساب ها با مظنه مورد نظر به طلا تبدیل شده و میزان سود و زیان را به صورت وزنی نمایش می دهد .
تهیه تراز مالی به صورت وزنی و ریالی با امکان مقایسه و تحلیل با تراز های قبلی.

قابلیت اتصال به ترازوی دیجیتال

 با اتصال نرم افزار حسابداری طلا و جواهر ارز و سکه زرنگار به انواع مختلف ترازوهای موجود در بازار (AND ،کیا، اکسیس، دیجی، صدرا، دیبال، متلر و …) عمل وزن گیری کاملا به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید وزن طلای فروخته شده را به آسانی از ترازو  به نرم افزار انتقال دهید . ثبت دقیق وزن طلا و قیمت آن بدون هیچ خطایی و در زمان بسیار کم و صدور فاکتور مربوطه به راحتی، از جمله مزایایست که این گزینه در اختیار کاربران قرار می دهد.

قابلیت اتصال به سایت و تابلو قیمت

 نرم افزار زرنگار با اتصال به سایت های مختلف به شما این امکان را می دهد تا آپدیت لحظه ای قیمت مظنه ۱۷ ،مثقال ۱۸ ،گرم ۱۸ ،انواع سکه، ارز و انس جهانی را ثبت و براساس آن فاکتورهای خرید و فروش خود را صادر کنید. علاوه بر این به دلیل قابلیت اتصال این نرم افزار به تابلو قیمت، می توانید این نرخ ها و همچنین ساعت و تاریخ تغییر ارزها را به طور دقیق بر روی تابلو گزارش کنید. همچنین نرم افزار به صورت خودکار از آپدیت قیمت ها آرشیو قیمت طلا و سکه و ارز تهیه میکند.

خرید و فروش انواع سکه بخش 1

خرید و فروش انواع سکه_ عملیات سکه فروشی

تعریف انواع سکه اعم از سکه بانکی، سکه غیر بانکی، سکه پهلوی، سکه گلدکوئیست و سکه پارسیان در هر عیاری و تعیین وزن مبنا، یکی دیگر از قابلیت هایست که نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این گزینه، شما امکان دریافت و پرداخت، خرید و فروش و تحویل انواع مختلف سکه به هر صورت معامله ( پولی ، پولی وزنی ، کاغذی بدون تحویل سکه) و ثبت کارمزد بروی سکه و انجام حواله سکه تعدادی را دارید. همچنین می توانید گزارش های موجودی و گردش تعدادی وزنی  هر سکه و گزارش مانده ، گردش و لیست اشخاص بدهکار و بستانکار سکه را در هر لحظه را ملاحظه کنید.

خرید و فروش انواع سکه_ عملیات سکه فروشی

تعریف انواع سکه اعم از سکه بانکی، سکه غیر بانکی، سکه پهلوی، سکه گلدکوئیست و سکه پارسیان در هر عیاری و تعیین وزن مبنا، یکی دیگر از قابلیت هایست که نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این گزینه، شما امکان دریافت و پرداخت، خرید و فروش و تحویل انواع مختلف سکه به هر صورت معامله ( پولی ، پولی وزنی ، کاغذی بدون تحویل سکه) و ثبت کارمزد بروی سکه و انجام حواله سکه تعدادی را دارید. همچنین می توانید گزارش های موجودی و گردش تعدادی وزنی  هر سکه و گزارش مانده ، گردش و لیست اشخاص بدهکار و بستانکار سکه را در هر لحظه را ملاحظه کنید.

خرید و فروش انواع سکه بخش 1

خرید و فروش به صورت طلای آبشده_عملیات آبشده فروشی

در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار، امکان ثبت کلیه عملیات آبشده، به صورت دریافت و پرداخت ، خرید و فروش  و یا خرید فروش به صورت تلفنی (کاغذی) بدون تحویل طلای آبشده، برای شما فراهم آمده است. همچنین قابلیت ثبت دریافت و پرداخت طلای آبشده در هر عیار ، دریافت و پرداخت طلای آبشده شرطی و حواله آبشده و متفرقه را در این نرم افزار به راحتی دارید . تخصیص انگ و آزمایشگاه برای آبشده و آبشده شرطی . پیگیری و مشخص بودن ورود و خروج آبشده (گزارش گردش موجودی ، آبشده بر اساس شخص ، عیار ،انگ ، آزمایشگاه) گزارش سریع خرید فروش روزانه آبشده جهت بالانس خرید فروش.

خرید و فروش طلای آبشده بخش 1
خرید و فروش طلای آبشده بخش 1

خرید و فروش به صورت طلای آبشده_عملیات آبشده فروشی

در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار، امکان ثبت کلیه عملیات آبشده، به صورت دریافت و پرداخت ، خرید و فروش  و یا خرید فروش به صورت تلفنی (کاغذی) بدون تحویل طلای آبشده، برای شما فراهم آمده است. همچنین قابلیت ثبت دریافت و پرداخت طلای آبشده در هر عیار ، دریافت و پرداخت طلای آبشده شرطی و حواله آبشده و متفرقه را در این نرم افزار به راحتی دارید . تخصیص انگ و آزمایشگاه برای آبشده و آبشده شرطی . پیگیری و مشخص بودن ورود و خروج آبشده (گزارش گردش موجودی ، آبشده بر اساس شخص ، عیار ،انگ ، آزمایشگاه) گزارش سریع خرید فروش روزانه آبشده جهت بالانس خرید فروش.

تعمیرات طلا، نقره در نرم افزار زرنگار

عملیات تعمیرات امکان ثبت تعمیری و چاپ رسید برای کارگاه و مشتری

با استفاده از این گزینه در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار شما قادر به دریافت طلا جهت تعمیر و ثبت وزن، نوع فلز و شرح عیب آن و … هستید. همچنین می توانید برای کارگاه و مشتریتان رسید چاپ کنید و با تعیین میزان هزینه تعمیرات و نحوه پرداخت وجه آن توسط مشتریان، به گزارشی بسیار دقیق از میزان درآمد تعمیرات و هزینه پرداخت شده به کارگاه جهت تعمیرات و همچنین لیست تعمیرات انجام شده ، در حال انجام و آماده تحویل برسید .

خرید و فروش طلای ساخته_عملیات جعبه داری، بنکداری، کیفی و کارگاه

شما در  نرم افزار طلافروشی زرنگار قابلیت تعریف طلای ساخته شده به صورت نامحدود، با هر عیار و هر نوع فلز و گروهی را دارید. همچنین می توانید میزان اجرت را در فاکتور همزمان به سه صورت اجرت خرید، اخرین اجرت فروش به این شخص و اجرت فروش به صورت اجرت پول و اجرت درصد مشخص کنید. تغییر دستی میزان درصد سود، اجرت، درصد کالا، درصد مالیات ارزش افزوده در فاکتور، تغییر نام طلا و جواهر بدون نیاز به ویرایش کد کالا، ثبت عکس طلا(وب کم) و نمایش آن در هنگام خرید و فروش، اتصال به بارکدخوان . گزارش موجودی ، گردش ، انبار گردانی و  مغایرت گیری سریع از موجودی از جمله امکاناتیست که نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار در اختیار کاربران قرار می دهد.

ثبت طلای ساخته در نرم افزار زرنگار
ثبت طلای ساخته در نرم افزار زرنگار

خرید و فروش طلای ساخته_عملیات جعبه داری، بنکداری، کیفی و کارگاه

شما در  نرم افزار طلافروشی زرنگار قابلیت تعریف طلای ساخته شده به صورت نامحدود، با هر عیار و هر نوع فلز و گروهی را دارید. همچنین می توانید میزان اجرت را در فاکتور همزمان به سه صورت اجرت خرید، اخرین اجرت فروش به این شخص و اجرت فروش به صورت اجرت پول و اجرت درصد مشخص کنید. تغییر دستی میزان درصد سود، اجرت، درصد کالا، درصد مالیات ارزش افزوده در فاکتور، تغییر نام طلا و جواهر بدون نیاز به ویرایش کد کالا، ثبت عکس طلا(وب کم) و نمایش آن در هنگام خرید و فروش، اتصال به بارکدخوان . گزارش موجودی ، گردش ، انبار گردانی و  مغایرت گیری سریع از موجودی از جمله امکاناتیست که نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار در اختیار کاربران قرار می دهد.

قابلیت محاسبه ارزش افزوده

قابلیت محاسبه ارزش افزوده و

اتصال به سامانه مودیان

در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار شما قابلیت محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر روی هر کالا (طلای ساخته) و با درصد مالیات دلخواه را دارید. همچنین می توانید گزارش های مالیاتی مختلفی را از جمله: گزارش عملکرد سه ماه مالیات بر ارزش افزوده، گزارش صورت فصلی فروش برای اداره دارایی، گزارش مالیات و عوارض ارزش افزوده و …در این نرم افزار تهیه کنید. علاوه بر این، دیگر نیازی به صرف زمان برای آماده کردن اطلاعات صورت فصلی و ارسال آن به سایت امور مالیاتی ندارید، نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار این اطلاعات را به صورت تفکیک شده در اختیار شما قرار می دهد و گزارش دقیق مالیات دریافت شده از مشتریان.

همچنین میتوانید صورت حساب های الکترونیکی خود را از طریق نرم افزار زرنگار به سامانه مودیان مالیاتی ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک رو به رو کلیک کنید.

قابلیت ثبت دریافت و پرداخت در قالب های مختلف

برای مدیریت هزینه و درآمد های خود باید تمامی ورودی و خروجی ها را ثبت کنید. از این جهت نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار این امکان و اطمینان را به شما می دهد تا از صفر تا صد رویداد های مالی فروشگاه را به راحتی ثبت و گزارش گیری کنید . شما تمام ورودی  و خروجی هایتان را به صورت انواع فاکتور پولی ، پولی وزنی و کاغذی که شامل وجه نقد ، چک ، طلای آبشده ، طلای آبشده شرطی ، سکه ، پارسیان ، طلای ساخته ، متفرقه ، ارز ، حواله (آبشده پول متفرقه ) حواله تعدای سکه و ارز ، تبدیل پول به طلا و طلا  به پول ، طلب بابت و بدهی بابت و  متفرقه جهت ذوب کسری طلا با دقت بالا ثبت و به راحتی آن را به موجودی هایتان اضافه و یا ازآن ها کسر کنید.

قابلیت ثبت دریافت و پرداخت در قالب های مختلف

برای مدیریت هزینه و درآمد های خود باید تمامی ورودی و خروجی ها را ثبت کنید. از این جهت نرم افزار حسابداری طلا و جواهر زرنگار این امکان و اطمینان را به شما می دهد تا از صفر تا صد رویداد های مالی فروشگاه را به راحتی ثبت و گزارش گیری کنید . شما تمام ورودی  و خروجی هایتان را به صورت انواع فاکتور پولی ، پولی وزنی و کاغذی که شامل وجه نقد ، چک ، طلای آبشده ، طلای آبشده شرطی ، سکه ، پارسیان ، طلای ساخته ، متفرقه ، ارز ، حواله (آبشده پول متفرقه ) حواله تعدای سکه و ارز ، تبدیل پول به طلا و طلا  به پول ، طلب بابت و بدهی بابت و  متفرقه جهت ذوب کسری طلا با دقت بالا ثبت و به راحتی آن را به موجودی هایتان اضافه و یا ازآن ها کسر کنید.

اتصال به چرتکه طلا _ ماشین حساب هوشمند طلا فروشی

چرتکه محصول منحصر به فرد زربهاست که در واقع یک ماشین حساب هوشمند ویژه طلافروشان است. چرتکه طلا می تواند مستقیم به تابلو نرخ طلا و ترازو شما متصل شود و قیمت روز طلا و وزن طلا را دریافت کند و فقط شما با وارد کردن اجرت قیمت نهایی را بدون اتلاف وقت و بدون اشتباه محاسباتی به مشتری اعلام کنید . چرتکه طلا تمام محاسات نیاز طلا فروشی را انجام میدهد و روی صفحه نمایشگر به شما ، تمام موارد مورد نیاز را نمایش میدهد مبلغ ارزش افزوده ، مبلغ سود، مبلغ اجرت و مبلغ نهایی برای مشتری. این ماشین حساب هوشمند قادر به پرینت صورت حساب نیز هم می باشد می توانند به صورت فیش پرنتر فاکتور ۸ سانتی و یا فاکتور کاغذی در سایز A5 صادر کند و یا میتواند سند فروش را به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری زرنگار ثبت کند . اگر قصد دارید که بعد از اعلام نرخ به مشتری و نهایی شدن فروش طلا در نرم افزار حسابداری ثبت فروش انجام شود و از موجودی ویترین کسر شود ، این امکان فراهم شده و شما با تایید فروش روی چرتکه طلا میتوانید خیلی ساده فاکتور را داخل نرم افزار حسابداری ثبت کنید .با استفاده از چرتکه طلا با یک حرکت چندین کار شما را انجام میشود و خیلی راحت و بدون خطا فروش و فاکتور فروش را صادر کنید. چرتکه طلا ، ماشین حساب هوشمند ، قیمت را از تابلو دریافت _ وزن را از تراوز دریافت _ قیمت نهایی طلا را محاسبه و نمایش میدهد _ در صورت تایید  ، فاکتور فروش را داخل نرم افزار حسابداری بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات  ثبت میکند .

اتصال به چرتکه طلا _ ماشین حساب هوشمند طلا فروشی

چرتکه محصول منحصر به فرد زربهاست که در واقع یک ماشین حساب هوشمند ویژه طلافروشان است. چرتکه طلا می تواند مستقیم به تابلو نرخ طلا و ترازو شما متصل شود و قیمت روز طلا و وزن طلا را دریافت کند و فقط شما با وارد کردن اجرت قیمت نهایی را بدون اتلاف وقت و بدون اشتباه محاسباتی به مشتری اعلام کنید . چرتکه طلا تمام محاسات نیاز طلا فروشی را انجام میدهد و روی صفحه نمایشگر به شما ، تمام موارد مورد نیاز را نمایش میدهد مبلغ ارزش افزوده ، مبلغ سود، مبلغ اجرت و مبلغ نهایی برای مشتری. این ماشین حساب هوشمند قادر به پرینت صورت حساب نیز هم می باشد می توانند به صورت فیش پرنتر فاکتور ۸ سانتی و یا فاکتور کاغذی در سایز A5 صادر کند و یا میتواند سند فروش را به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری زرنگار ثبت کند . اگر قصد دارید که بعد از اعلام نرخ به مشتری و نهایی شدن فروش طلا در نرم افزار حسابداری ثبت فروش انجام شود و از موجودی ویترین کسر شود ، این امکان فراهم شده و شما با تایید فروش روی چرتکه طلا میتوانید خیلی ساده فاکتور را داخل نرم افزار حسابداری ثبت کنید .با استفاده از چرتکه طلا با یک حرکت چندین کار شما را انجام میشود و خیلی راحت و بدون خطا فروش و فاکتور فروش را صادر کنید. چرتکه طلا ، ماشین حساب هوشمند ، قیمت را از تابلو دریافت _ وزن را از تراوز دریافت _ قیمت نهایی طلا را محاسبه و نمایش میدهد _ در صورت تایید  ، فاکتور فروش را داخل نرم افزار حسابداری بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات  ثبت میکند .

امکانات نسخه عمومی نرم افزار زرنگار
computer

عملیات آبشده فروشی

ثبت کلیه عملیات آبشده، به صورت پولی_وزنی و یا به صورت تلفنی (کاغذی) بدون تحویل طلای آبشده و گزارش سریع خرید فروش روزانه جهت بالانس

computer

عملیات جعبه داری، بنکداری، کیفی و کارگاه

تعریف طلای ساخته شده به صورت نامحدود، با هر عیار و هر نوع فلز و گروهی را دارید. همچنین می توانید میزان اجرت را در فاکتور همزمان به سه صورت اجرت خرید، اخرین اجرت فروش به این شخص و اجرت فروش طبق فرمول (به صورت ریالی و یا درصد ) تغییر دستی میزان درصد سود، اجرت، درصد کالا، درصد مالیات ارزش افزوده در فاکتور، تغییر نام طلا و جواهر بدون نیاز به ویرایش کد کالا، ثبت عکس طلا

computer

تعریف وام بانکی و بازپرداخت

معرفی وام بانکی و تخصیص مانده وام بانکی و امکان بازپرداخت اقساط و تعریف جریمه دیرکرد

computer

عملیات فاکتور

عملیات روزانه شامل خرید، فروش و مرجوعی از خرید و فروش، دریافت و پرداخت طلای ساخته، طلای آبشده، طلای آبشده شرطی، متفرقه به صورت پولی و پولی-وزنی، امکان دریافت و پرداخت وجه نقد و چک و دریافت و پرداخت از حساب، امکان تبدیل پول به طلا و طلا به پول، طلب بابت، بدهی بابت، تخفیف ردیفی و کلی و …

computer

متفرقه جهت ذوب_ کسری ذوب

ثبت تمامی مراحل ذوب، روند موجودی و کسری طلای جهت ذوب ، انگ آبشده، متفرقه جهت ذوب، آزمایشگاه عیار، وزن کسری ذوب، جواب عیار برای این شماره انگ، تعدیل سند آبشده شرطی

computer

اتصال به سایت و تابلو قیمت

اتصال به سایت های مختلف و آپدیت لحظه ای قیمت مظنه ۱۷ ،مثقال ۱۸ ،گرم ۱۸ ،انواع سکه، ارز و انس جهانی را به صورت لحظه ای در نرم افزار ثبت و تهیه ارشیو قیمت ها

computer

عملیات چک

وصول چک، واگذاری چک، خواباندن چک سر حساب، برگشت چک، کنترل گردش چک

computer

قابلیت محاسبه ارزش افزوده

قابلیت محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر روی هر طلای ساخته و با درصد مالیات دلخواه را دارید و تهیه کامل گزارش های مالیاتی

computer

گزارشات جامع و متنوع

حدود ۹۰ گزارش کاربردی جهت بهبود در تصمیم گیری، ارتقاء میزان فروش و چلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی

computer

حوالجات

حواله آبشده، حواله متفرقه، حواله پول، حواله سکه تعدادی، انتقال طلا به طلا

computer

انبارگردانی و مغایرت گیری

موجودی و مغایرت گیری سریع طلای ساخته اشخاص، نقد و بانک، آبشده، متفرقه و ثبت سند کسری و اضافی و تنظیم با موجودی فعلی

computer

هزینه ها

تعریف نامحدود هزینه ها و گروه هزینه ها و شناسایی و ثبت هزینه های عمومی (آب، برق، شارژ مغازه، ری گیری و …)، هزینه های تعمیرات، حقوق ها، اجاره مغازه، هزینه کرایه پول و کرایه طلا، کسری طلا، سوخت حساب مشتریان و سوخت موجودی طلا (اختلاف ترازو، مفقودی طلا) و تهیه گزارشات کلی و جزئی هزینه ها و کسری ها

computer

عملیات سال مالی

وجه نقد، چک، طلای آبشده، طلای آبشده شرطی، سکه، پارسیان، طلای ساخته، متفرقه، ارز، حواله (آبشده پول متفرقه)، حواله تعدادی، سکه و ارز، تبدیل پول به طلا و طلا به پول، طلب بابت و بدهی بابت

computer

کاربران

معرفی کاربر جدید بدون محدودیت، مشاهده سوابق کار کاربران (ثبت، ویرایش، حذف اسناد)

computer

ابزارها

پشتیبان گیری در دو مسیر، خلاصه وضعیت سیستم، دفترچه تلفن، تنظیمات برنامه

computer

اتصال انواع وب کم

برای تصویر برداری از طلای ساخته در معرفی کالا، تصویر مشتریان در معرفی اشخاص و تصویر از طلای متفرقه خریداری شده در ثبت فاکتور خرید و ..

computer

تعریف انواع سکه

تعریف انواع سکه اعم از سکه بانکی و غیر بانکی، سکه پهلوی،سکه پارسیان در هر عیاری، امکان دریافت و پرداخت، خرید و فروش انواع مختلف سکه به هر صورت معامله ( پولی ، پولی و  وزنی) و ثبت کارمزد بروی سکه را دارید. همچنین می توانید گزارش های موجودی تعدادی و وزنی و گردش هر سکه در هر لحظه

computer

معرفی حساب و دسته بندی

معرفی بانک، صندوق، طلای ساخته، سکه، پارسیان، ارز، هزینه، خریدار، فروشنده

اگه میخای از آخرین تغییرات نرم افزار حسابداری طلا زرنگار اطلاع پیدا کنی یا اینکه چطوری نرم افزار خودتو آپدیت کنی روی لینک روبه رو کلیک کن.

نحوه نصب نرم افزار زرنگار
نحوه سفارش و خرید نرم افزار

روی دکمه “سفارش” نرم افزار کلیک کنید.
فرم خرید را با وارد کردن آدرس دقیق پستی و کدپستی تکمیل کنید و پرداخت رو انجام بدید.
بسته پستی که شامل پک نرم افزار + سی دی نصب برنامه + قفل سخت افزاری است را برای شما با پست پیشتاز ارسال میکنیم که سریع یعنی یک روزه به دستتون برسه ، وقتی بسته به پست تحویل شد شماره پیگیری برای شما پیامک میشه .

بسته به دستم رسید الان چیکار کنم؟

الان باید برنامه رو نصب کنید. نصب نرم افزار بسیار ساده است و با چند کلیک خودتون میتونید نصب نرم افزار رو انجام بدید. آموزش نصب، داخل سایت موجوده ولی اگر به پشتیبانی نیاز داشتید با ما تماس بگیرید تا عملیات نصب و آموزش رو براتون انجام بدیم.
خیالتون راحت ارسال ، نصب ، آموزش و پشتیبانی، شایسته برای شما انجام میشه.

نرم افزار طلا فروشی زرنگار

با خرید نرم افزار پایه میتوانید صفر تا صد عملیات حسابداری را داخل نرم افزار ثبت کنید و نیاز به هیچ افزونه ای نیست. با خیال راحت خرید کن. نرم افزار زرنگار از تاریخ نصب یک ماه مهلت تست و مرجوعی داره.

با نرم افزار زرنگار میتونی حساباتو سیستمی کنی و با دقت و سرعت بیشتری کارهاتو انجام بدی.با زرنگار خیـالت از بـابـت پشـتیبانی راحته و در آخـر روز مـیتونی فـقـط با یک گــزارش عملکرد روزتو ببینی.

۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان
افزونه های نرم افزار زرنگار
افزونه اتیکت
15%
قابلیت اتصال نرم افزار زرنگار به بارکد خوان
قابلیت اتصال به پرینتر لیبل و بارکدخوان

8,000,000 تومان
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

افزونه ارزی
15%
افزونه ارزی نرم افزار زرنگار
عملیات صرافی ، ته حساب دلاری ، درهمی و..

10,000,000 تومان
۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

توجه: برای ثبت خرید و فروش عادی ارز و موجودی ارز نیاز به خرید این افزونه نیست.
افزونه پیامک
20%
افزونه ارسال پیامک نرم افزار زرنگار
ارسال پیامک انواع متن و صورتحساب (خط خدماتی)

5,000,000 تومان
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نظرات مشتریان

سوالات متداول مشتریان درباره نرم افزار طلا زرنگار

قیمت نرم افزار زرنگار نسبت به امکاناتش خیلی پائینه و این به معنای نقص نرم افزار، وجود باگ یا خطا در نرم افزار و یا قفل بودن برخی امکانات نرم افزار نیست، ما نرم افزار رو به شرط بهتون میدیم و تمامی امکاناتی که در ادامه توضیح میدیم براتون فعاله. قیمت نرم افزار طلاو جواهر زرنگار پایینه چون نرم افزار طبق اصول حسابداری و زرگری و مطابق کارهای روزمره مغازه پیاده سازی شده و کاربران به راحتی باهاش ارتباط برقرار میکنن پس نیاز به پشتیبانی چندانی نداره که باعث کاهش هزینه تمام شده برنامه شده و شما میتونید با قیمت خیلی مناسب نرم افزار رو تهیه و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

کار کردن با نرم افزار زرنگار خیلی ساده است و نیاز به دانش حسابداری و کامپیوتر نداره ، همینقدر که بتونید نرم افزار رو اجرا کنید کافیه.
وقتی کارایی یک صفحه رو یاد گرفتید یعنی کل نرم افزار رو یاد گرفتید و دیگه نگرانی بابت کار با نرم افزار ندارید، با این حال تیم پشتیبانی همیشه همراه شماست.

روی لینک زیر کلیک کنید، وارد صفحه سفارش و خرید نرم افزار خواهید شد.

تضمین زرنگار

1- نرم افزار را سریع ارسال کنیم و نصب ، آموزش اولیه کار با نرم افزار را انجام بدیم
۲- نرم افزار بدون عیب و باگ باشه
۳- تمامی معاملات طلایی ، پولی و کاغذی قابل ثبت و گزارش گیری باشه
۴- پشیبانی به نحوه شایسته برای کاربران انجام بشه
۵- تمام نیاز ها و انتظارات کاربران را از نرم افزار حسابداری طلا مهیا سازیم
۶- تا یک ماه بدون هیچ دلیلی قابل مرجوعی باشه و تمام واریزی به شرکت را عودت بدیم .

خدمات مجموعه زرنگار

1- راهنمایی و مشاوره در پیاده سازی نرم افزار طبق نیاز فروشگاه شما
۲- پشتیبانی و آموزش کار با نرم افزار به صورت مستمر و دائمی برای همه کاربران بدون هزینه انجام میشه
۳- مشاوره در خصوص امور مالیاتی (ارزش افزوده ، مالیات بر عملکرد) توسط متخصص امور مالیاتی صورت میگیره
۴- به طور مداوم برنامه نویسی برای توسعه و نیازهای روز و درخواست های کاربران انجام میشه
۵- در صورت نیاز نرم افزار را آپدیت و بروزرسانی میکنیم خرید نرم افزار حسابداری طلا
۶- انجام نصب مجدد برنامه و بازیابی اطلاعات در صورت تعویض ویندوز

نرم افزار طلا زرنگار کاربری آسانی دارد و نیاز به آموزش چندانی ندارد ولی برای بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن در شروع بکار و یاد گیری نحوه نصب و کار با نرم افزار ، شما میتوانید آموزش نرم افزار طلافروشی زرنگار را که به صورت جامع و گام به گام در اختیار شما کاربران قرار داده شده را مشاهده کنید و در صورت سوال و یا نیاز به توضیحات بیشتر با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید همکاران ما در واحد پشتیبانی با بهتر شکل و در کمترین زمان شما را راهنمایی و نیاز شما را برآورده میکنند.

همکاران ما در روزهای هفته از ساعت ۱۳:۳۰ – ۸ و ۱۹:۳۰- ۱۶ و روزهای پنچشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ – ۸ پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

خیر- آموزش و پشتیبانی نرم افزار زرنگار کاملا رایگان است و شما میتوانید از آخرین آپدیت های نرم افزار بدون پرداخت هیچ هزینه ای بهره مند شوید.

شما میتوانید برای یک شخص ۴ مانده حساب داشته باشید، مانده پول، مانده طلایی، مانده سکه تعدادی و مانده ارز (دلار، درهم، یورو و …) داشته باشید. اگر شما یک یا چند سکه به شخصی بدهکار یا بستانکار هستید، نیازی نیست که به صورت پول یا طلا زیر حساب شخص بزنید، در نرم افزار به راحتی می توانید شخص را به صورت تعداد سکه ای بدهکار و بستانکار کنید.

هر زمان که نیاز داشتید صورت حساب و یا فاکتور برای مشتری و یا همکار ارسال کنید، روی دکمه ارسال SMS در صورت حساب و یا فاکتور کلیک و بعد از بررسی شماره تماس، آن را ارسال کنید. بدین طریق یک لینک حاوی فایل صورت حساب و یا فاکتور برای شماره موردنظرتان ارسال میشود.

خرید نرم افزار حسابداری زرنگار یک پایان نیست!

خرید نرم افزار حسابداری پایان برای ارتباط بین ما و شما نیست بلکه یک نوع شروع تازه است. شما با خرید نرم افزار حسابداری زرنگار می توانید به صورت رایگان از خدمات پشتیبانی استفاده کنید و به مدت نامحدود به صورت حضوری تلفنی و یا اینترنتی آموزش تخصصی دربافت کنید. در ضمن نرم افزار حسابداری زرنگار با ارایه امکانات و گزارشات دقیق شما را در جهت تصمیمات بهتر خرید و فروش و همچنین افزایش فروش یاری می کند.

تماس با 3035 094 0919

location_onآدرس

اصفهان- میدان امام- بازار حکیم- واحد ۲۵۶
اصفهان-نجف آباد-خیابان امام-خیابان مولوی-پ۱۶

phone_iphoneزرنگار در شبکه های اجتماعی
phoneپشتیبانی

3300 4273 031
8048 333 0913
0988 832 0913

پشتیبانی نصب نرم افزار

09001253090

مشاوره و خرید نرم افزار

3035 094 0919